SEKUNDASvět celebrit, svět kuriozit

Nahá reklamní kampaň na rakve pobouřila puritánské Polsko

Že bude mít Polsko problémy s kalendářem polonahých dívek, se dalo předpokládat. Těžkým kalibrem ovšem bylo také to, že kalendář 2011 na propagaci rakví byl nafocen v kostele. Firma Linder, přední dodavatel pohřebního zboží, udělal z truchlivých rakví šťavnatě vyhlížející prodejní artikl. Modelky oděné do sexy oblečků z PVC na vysokých podpatcích a v síťovaných punčochách lákají potencionální kupce. Srpnová dívka se v oblečení omezila pouze na titěrná tanga. Mluvčí společnosti Bartek Lindner ke svému dílu řekl: „Snažili jsme se kalendář udělat v hollywoodském stylu. Některé dívky u rakví pouze postávají, jiné na nich stojí v erotických pózách a některé se nebránily ani vést si dovnitř. Je to zboží jako každé jiné.“ Otec Tadeusz Rybnik z Varšavy tento názor ovšem nesdílí: „Na smrti není vůbec nic erotického. Je to jednoduše nechutné a šokující.“ Minulý rok se podobného pojetí kalendáře prodalo na 3 tisíce kusů.

Další články této kategorii: Erotika , Ze života